[wpa_toolbar]

MUCHOMORKI

Data Publikacji: 05.06.2012
Udostępnij:

SDC14879

Dnia 25 maja 2012r (czwartek)

odwiedziny grupy MUCHOMORKI

(19 os.) , op. Danuta Mosiewicz

  1. Powitanie dzieci w bibliotece
  2. Przeczytanie dzieciom przez zaproszonego gościa Katarzynę Barczyszyn (pracownika Urzędu Miasta) pełniącą funkcję strażaka w OSP opowiadań o straży pożarnej (Wóz strażacki, Jak Wojtek został strażakiem …)
  3. Rozmowa z dziećmi na temat pracy w straży, podziwianie mundury wyjściowego jaki pani miała na sobie, mierzenie kasku.
  4. Poruszanie tematu bezpieczeństwa i funkcji jaka strażak pełni nie tylko w czasie pożaru (wypadki, powodzie, stłuczki, pomoc zwierzętom, owadom …)
  5. Dzień Dziecka – jako święto wszystkich dzieci , rożnych narodowości i różnego koloru skóry
  • zapoznanie dzieci z albumami przedstawiającymi dzieci z Chin, Afryki, Arktyki i Grenlandii, Europy
  • rozmowa o środowisku w jakim żyją, jak się ubierają, co jedzą, jakie są zwierzęta wokół nich, w jakich domach mieszkają.
  • Zabawa z książką (indywidualne oglądanie wybranych książek)

Uwagi:

Grupa potrafiła się skupić podczas czytania, dzieci zadawały bardzo dużo pytań naszemu gościowi, były zainteresowane tematem straży i wszystkie chętnie zakłady ogromny i ciężki kask.

Z zaciekawieniem oglądały historyjki o dzieciach z różnych kontynentów i słuchały ciekawostek.

SDC14879

Dnia 25 maja 2012r (czwartek)

odwiedziny grupy MUCHOMORKI

(19 os.) , op. Danuta Mosiewicz

  1. Powitanie dzieci w bibliotece
  2. Przeczytanie dzieciom przez zaproszonego gościa Katarzynę Barczyszyn (pracownika Urzędu Miasta) pełniącą funkcję strażaka w OSP opowiadań o straży pożarnej (Wóz strażacki, Jak Wojtek został strażakiem …)
  3. Rozmowa z dziećmi na temat pracy w straży, podziwianie mundury wyjściowego jaki pani miała na sobie, mierzenie kasku.
  4. Poruszanie tematu bezpieczeństwa i funkcji jaka strażak pełni nie tylko w czasie pożaru (wypadki, powodzie, stłuczki, pomoc zwierzętom, owadom …)
  5. Dzień Dziecka – jako święto wszystkich dzieci , rożnych narodowości i różnego koloru skóry
  • zapoznanie dzieci z albumami przedstawiającymi dzieci z Chin, Afryki, Arktyki i Grenlandii, Europy
  • rozmowa o środowisku w jakim żyją, jak się ubierają, co jedzą, jakie są zwierzęta wokół nich, w jakich domach mieszkają.
  • Zabawa z książką (indywidualne oglądanie wybranych książek)

Uwagi:

Grupa potrafiła się skupić podczas czytania, dzieci zadawały bardzo dużo pytań naszemu gościowi, były zainteresowane tematem straży i wszystkie chętnie zakłady ogromny i ciężki kask.

Z zaciekawieniem oglądały historyjki o dzieciach z różnych kontynentów i słuchały ciekawostek.

{morfeo 49}