[wpa_toolbar]

Misiowe wędrówki

Data Publikacji: 20.11.2012
Udostępnij:

Misiowe wędrówki – sprawozdanie

Kto Misiowi urwał ucho? No kto? Pytam!

Cicho, głucho, nikt się jakoś nie przyznaje, może jechał Miś tramwajem,

może upadł biegnąc z górki, może go dziobały kurki?

Może Azor go tarmosił, urwał ucho, nie przeprosił.

Igła, nitka, rączek para naprawimy szody zaraz, o już gotowe uszka oba, teraz nam się miś podoba.

Dzieci! Czy wiecie dlaczego jest święto Pluszowego Misia?

25 listopada!

100 lat temu prezydent USA Teodor Roosvel nie pozwolił zabić na polowaniu małego misia.

O tym dowiedział się właściciel sklepu z zabawkami Miś Tedi …

(ze wstępu spotkania pedagoga D.Erling z przedszkolakami)

Misiowe wędrówki

Kto Misiowi urwał ucho? No kto? Pytam!

Cicho, głucho, nikt się jakoś nie przyznaje, może jechał Miś tramwajem,

może upadł biegnąc z górki, może go dziobały kurki?

Może Azor go tarmosił, urwał ucho, nie przeprosił.

Igła, nitka, rączek para naprawimy szody zaraz, o już gotowe uszka oba, teraz nam się miś podoba.

Dzieci! Czy wiecie dlaczego jest święto Pluszowego Misia?

25 listopada!

100 lat temu prezydent USA Teodor Roosvel nie pozwolił zabić na polowaniu małego misia.

O tym dowiedział się właściciel sklepu z zabawkami Miś Tedi …

(ze wstępu spotkania pedagoga D.Erling z przedszkolakami)

Misiowe wędrówki przedszkolaków
16 listopad odwiedziny grupy MUCHOMORKI

  • Powitanie dzieci przez dyrektora w bibliotece
  • Przedstawienie zaproszonego gościa Panią Danutę Erling – pedagoga
  • Ogólne wprowadzenie dzieci do zbliżającego się Święta Pluszowego Misia
  • Przeczytanie przez gościa opowiadania Czesława Janczarskiego o Misiu Uszatku „Sklep z zabawkami”
  • Rozmowa z dziećmi o pluszowych przytulankach
  • Zajęcia plastyczne tematycznie związane z Misiem(rozdanie dzieciom gotowych szablonów z misiem oraz prośba, aby pokolorowały, ozdobiły według swojego uznania )
  • Zabawa z książką (indywidualne oglądanie wybranych książek)
  • Pożegnanie dzieci i obdarowanie ich zakładkami do książek oraz misiowymi słodkościami

Uwagi:
Grupa potrafiła się skupić podczas czytania, chętnie kolorowały szablony. Dzieci bardzo żywiołowo reagowały na polecenia, z zaciekawieniem podchodziły do półek i oglądały książki.

{morfeo 63}